Bizden Haberler

Müşteri Temsilcisi - Call Center İş İlanı

Müşteri Temsilcisi - Call Center İş İlanı

 

İş Tanımı

 

Hedef Başarmaksa Doğru Yerdesiniz...
Türkiye’nin lider kurye firması olarak ,
2000 yılından bu yana, farklı sektörlerdeki deneyimimiz, bilgi birikimimiz ve tecrübemizle hizmetinizdeyiz.

 

Görev Tanımı

 

Gelen çağrılara operasyonel hedefler doğrultusunda, belirlenmiş konuşma kalitesi standartlarına uygun olarak doğru cevap vermek,
Proje Aylık Hedefler Doğrultusunda verilen hedeflerin gerçekleştirmek (Hizmet Kalitesi, Müşteri memnuniyeti, Müşteri Şikayeti)
Müşteri ile ilk kontakta çözülemeyen problemleri ilgili birimlere iletmek,
Ürüne yönelik her türlü bilgiye detaylı sahip olmak ve müşteri ihtiyacına göre ürünü sunmak için bilgilerini sürekli güncel tutmak, bunun içinde gerekli kaynakları kullanmak.
Problemi veya talepleri çözülmüs olan müsterilere geri dönüs gerekiyorsa en kısa sürede arayıp, bilgilendirme yapmak/ işlemini takip etmek ve sonuçlandırmak,
Çalısma gün, saatlerine ve mola, yemek düzenine uyum göstermek,
Takım Lideri ve üst yöneticilerinden gelen geribildirimleri dikkate alarak aksiyon almak,

 

 Aranan Nitelikler

 

En az lise mezunu,
Akıcı ve düzgün bir diksiyona sahip,
İnsan ilişkileri kuvvetli,
Müşteri memnuniyeti ve çözüm odaklı çalışmayı ilke edinen,
Pozitif, iletişim yetkinliği yüksek, ekip çalışmasına yatkın,
Temel PC, internet ve MS Office programları kullanım bilgisine sahip,
Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecilli.
Adaylar cvlerini aşağıda bulunan email adresine gönderebilirler.

 

dogankurye@dogakurye.com.tr

 

Doğan Kurye zaman ile yarışır.

 


14 Haziran 2017 Çarşamba